REKLAMATIONER
Om varan du nyligen köpt har gått i sönder, inte fungerar som den ska eller har varit defekt vid ankomst bör du göra en reklamation. Detta kan vara en frustrerande upplevelse, men oroa dig inte – vi finns här för att hjälpa dig! Lämna din reklamation här nedan så hör vi av oss inom 2-3 arbets dagar.
Hittar du inte ditt ordernummer?
Klicka på respektive för att att se vart du hittar ditt ordernummer
Här hittar du ditt ordernummer för webbordrar

Här hittar du ditt ordernummer för butiksordrar

Vad händer nu vi mottagit din reklamation?
- Vårt Service Team handlägger ärendet och om det blir en godkänd reklamation kan du skicka tillbaka varan.
- Du får ett mejl innehållandes följesedel och retursedel. Lägg följesedeln i paketet tillsammans med varan. Tejpa fast retursedeln med streckkoden utanpå paketet.
Vanliga frågor och svar gällande reklamationer
Om du har köpt varan online kan du inte göra en reklamation i någon utav våra butiker utan behöver göra det i formuläret ovan. För en vara köpt i butik vänligen kontakta vårt Service Team.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.